PLAY. Nieładnie jest kłamać

 

Stworzenie nowej marki od podstaw – począwszy od strategii marki, poprzez strategię komunikacji, aż po logo oraz identyfikację wizualną
4 nagrody EFFIE
Pozyskanie ponad miliona klientów w czasie krótszym niż rok od wprowadzenia marki na rynek
Obecnie w sieci jest ponad 7,8 miliona abonentów
Jedna z najbardziej efektywnych kampanii wprowadzających nową markę na rynek – według magazynu Frost & Sullivan’s

Play zrobił się duży i potrzebował skierować się do szerszej grupy klientów.
Musieliśmy stworzyć platformę, która otwiera markę na szerszą grupę ludzi – tak powstałą platforma „Jestem w PLAY”.

Powtarzającym się motywem były sformułowania, które miały za zadanie przekonać ludzi, że wszyscy mają Play:

“Cześć, jesteś może w Play?“
“Przepraszam, pan w Play?“
“Przepraszam, jesteś w Play?“
etc.

Po kampanii, do PLAY przeszło w ciągu jednego roku ponad 1 mln nowych klientów. Ponad 70% ludzi chcących zmienić operatora wybrało PLAY. Platforma kontynuowana jest do dzisiaj.

_Kompozycja_Cannes_60cmx40cm_v4_WERSJA1:Layout 1

 

Następny Poprzedni