Łomża
W lutym 2010 roku wygraliśmy przetarg na obsługę marki Łomża należącej do Royal Unibrew. Bardzo nas to ucieszyło, ponieważ od dawna już mieliśmy w Brainie ochotę na piwo. Poza jednym kolegą pochodzącym z Łomży i paroma znawcami tematu mało kto z nas znał to piwo, zaczęliśmy więc od degustacji. Smakowało.
Łomża to niewielki regionalny browar, warzony od zawsze w tym samym miejscu, autentyczny i niemasowy. Podstawowym zadaniem dla nas było przygotowanie kampanii ogólnopolskiej, nie tracąc nic z fajnego lokalnego charakteru tej marki.
Jesteśmy przekonani, że sytuacja na rynku piwa działa na naszą korzyść. Polacy wydają się już znudzeni masowymi markami piwnymi. Popularne browary przestają już się od siebie różnić i mało kto tak naprawdę potrafi jeszcze powiedzieć, dlaczego wybiera piwo na Ż, czy piwo na H. W tej sytuacji oryginalne lokalne piwo może się łatwo wyróżnić, można nawet pomyśleć o wykreowaniu mody, czy pozytywnego snobizmu, na picie takiego piwa.
Stworzyliśmy strategię i kreację dla Łomży w nietypowy sposób odnoszącą się do konkurencji i wspomnianego lokalnego charakteru tej marki. Bezpretensjonalnym stylem i lekkim humorem tej kampanii chcemy się odróżnić od sztucznego patosu, coraz częściej obecnego w polskich reklamach największych marek piwnych.