Pięć scenariuszy, pięć dni zdjęciowych, ponad trzydzieści spotów!

Postanowiliśmy odświeżyć sposób mówienia o kumulacjach. Dodać mu osobowości. Przenieść ze świata suchego komunikatu w nowy, cieplejszy wymiar. Tylko jak to zrobić, zachowując nacisk na pokazywanie konkretnych sum do wygrania? Najlepszym sposobem okazało się nadanie osobowości samym liczbom. Dosłowne. Tak powstali Ludzie-Liczby: grupa żółtych bohaterów, którzy na koniec każdej krótkiej przygody wspólnie tworzą kumulację. Czy ćwiczą, czy się byczą, zawsze dobrze się bawią, bo przecież symbolizują radość z milionów złotych do wygrania.

I chociaż produkcja kampanii kumulacyjnej nie może równać się z wygraną, to również miała w sobie coś z małego święta. Pięć scenariuszy, pięć dni zdjęciowych, a z wersjami – ponad trzydzieści spotów. Ciężka praca, ale i wielka przygoda.

 

następny