Renoma

W listopadzie 2009 roku wygraliśmy przetarg na strategię i kreację marki Renoma, renomowanego domu handlowego we Wrocławiu. Należy on do Centrum Develop & Investments, firmy developerskiej, specjalizującej się w reaktywowaniu wiekowych centrów handlowych, jak Supersam w Katowicach czy Okrąglak w Poznaniu.

 

Renoma, zgodnie z nazwą, cieszyła się we Wrocławiu prestiżowym wizerunkiem, będąc jednocześnie postrzegana jako miejsce bardzo drogie, bo luksusowe. Mieliśmy przekonać szerszą grupę konsumentów, że mogą w nim robić zakupy. Przygotowaliśmy wyrazistą kampanię w prasie, outdoorze i internecie, prezentującą zdjęcia ludzi do przesady przeładowanych ubraniami i gadżetami zakupionymi w Renomie. Hasło kampanii „Kochać mieć” stało się jednocześnie nowym claimem marki.

 

Efekty? Już na samym swoim początku kampania zebrała bardzo dobre opinie w prestiżowej prasie branżowej. Hasło „Kochać mieć” zostało uznane przez miesięcznik „Press” za najbardziej skuteczny slogan reklamowy w ostatnim czasie.

 

Kochać mieć renomę.

 

3 września 2012

Renoma – Kochać mieć