Lotto

Prawdopodobnie każdy z nas w Brainie zastanawiał się wcześniej, co by zrobił, jakby wygrał w Lotto. Jak na razie nikomu z nas się to nie udało, a przynajmniej nikt nie trafił szóstki. Udało się natomiast co innego. Wygraliśmy LOTTO.

 
LOTTO to marka Totalizatora Sportowego, który jako jedyny w Polsce może prowadzić gry i loterie, objęte przez państwo monopolem. Dla nas oznacza to zupełnie wyjątkową sytuację, w której wyzwaniem dla reklamy nie jest przeskoczenie konkurencji, bo tej LOTTO nie ma. Wyzwaniem było przeskoczenie braku wiary w wygraną wśród konsumentów. A że grupa docelowa dla LOTTO jest szeroka i zróżnicowana, koniecznością było dokładne zrozumienie marzeń konsumentów, a następnie pokazanie tych marzeń w wiarygodny sposób, balansując między uwodzącą bajką a realiami życia.

 

Jeszcze innym wyzwaniem dla nas jest kontynuacja dobrych tradycji, podjętych przez Totalizator Sportowy w latach 60-tych i kontynuowanych w kolejnych dziesięcioleciach, kiedy plakaty i projekty murali dla Totalizatora wykonywali mistrzowie Polskiej Szkoły Plakatu.
Od początku współpracy, czyli mniej więcej od połowy 2012, zrealizowaliśmy cztery spoty wizerunkowe z serii „Wywiady”. Wkrótce do emisji trafi nowa kampania dotycząca Kumulacji. W przygotowaniu są inne projekty.

 
A to dopiero początek.