Leroy Merlin

Na początku 2010 roku, po wygranym przetargu, rozpoczęliśmy współpracę z Leroy Merlin, jedną z największych sieci hipermarketów budowlano-dekoracyjnych.

 

Przygotowaliśmy strategię kreację, która nie rezygnując z sympatycznego wizerunku sklepów, miała go umiejętnie przebudować. By oprócz działu dekoracji, konsumenci dostrzegli w Leroy Merlin również asortyment cięższego kalibru – sprzęt i materiały do prac remontowych i budowlanych.

 

Zrealizowaliśmy pięć 30-sekundowych spotów wizerunkowych, którym towarzyszą 15-sekundowe wersje produktowe, outdoor i internet.

 

W czym bohaterowie naszych filmów są tymi bohaterami? Każdy, nawet jeśli ma dwie lewe ręce, przeżył kiedyś moment satysfakcji z wykonania jakiejś naprawy czy remontu w swoim domu, może więc utożsamiać się z bohaterami tych spotów. Bliżej im może do prawdziwych fachowców – radzą sobie z dość skomplikowanymi pracami – ale wciąż mogą być „każdym z nas”. To zwykli ludzie, którzy wykonali w domu coś, co będzie służyło całej rodzinie – czym zasłużyli sobie na jej szacunek, a nawet status bohatera w domu.

 

Efekt? Utwierdza nas w przekonaniu, że potrafimy robić dobre reklamy. Natomiast prace remontowo-budowlane w swoich domach pozostawimy chętnie fachowcom.