ING Bank
Kiedy zaczynaliśmy pracę z ING, na rynku rządziły dwa kolosy – PKO BP i Pekao SA (50% kont osobistych) a potem długo, długo nic. Paradoksalnie jednak konkurencja sama ułatwiła nam zadanie. Z braku różnicujących cech reklamy kont osobistych zaczęły kusić promocjami, odwoływać się do liczby klientów, jakości obsługi oraz do emocji i uczuć, które nie mają nic wspólnego z korzystaniem z banków.
FAKTY
Druga pozycja marki po niekwestionowanym liderze, PKO BP.
Najlepiej zapamiętywana komunikacja w kategorii bankowej.
Najwyższa efektywność wydatków reklamowych.
15 nagród EFFIE przez 10 lat współpracy.

19 czerwca 2017
„To jest życie, to ułatwiamy”, czyli kampania dwóch nowych produktów ING Banku Śląskiego

24 marca 2016
ING Bank Śląski mówi w kampanii kredytu: “Pieniądze trzeba oddać, ale to co zyskasz – to Twoje ”.